IT szolgáltatások

angol/magyar/lengyel nyelven

Az igényeihez mérten többféle szintű IT supportot kínálunk!

L1 szintű távoli asztal segítségnyújtás

Alap Active Directory műveletek
      • Jelszavak módosítása
      • Felhasználói fiókok kezelése (törlés, letiltás, engedélyezés, módosítás, létrehozás)
      • Security Groupok, Univerzális Groupok (csoportok) kezelése (létrehozás, törlés, módosítás)
      • Disztribúciós listák létrehozása, kezelése, felhasználói csoporttagságok kezelése
Felhasználói hibaelhárítások
      • Szoftverekkel kapcsolatos hibák elhárítása
        • Microsoft Office applikációk hibáinak elhárítása (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneDrive, OneNote, Add-In kezelés, levelezési beállítások és problémák megoldása)
        • Böngészőkkel (Safari, Chrome, Firefox, Edge, Opera) kapcsolatos hibák elhárítása: felugró ablakok, bővítmények kezelése stb.
        • Adobe Reader, Adobe Acrobat Standard
      • Windows OS, MacOS alap szintű hibaelhárítása
      • Hardverek szoftveres hibáinak megoldása
        • Kimeneti és bemeneti eszközök (perifériák) illesztőprogramjainak telepítése, törlése, frissítése, újratelepítése
      • Alap szintű hálózati hibaelhárítások
        • Wi-Fi, WLAN, LAN
        • VPN kapcsolatok és azok segédszoftverei
      • Dokumentáció, adminisztráció hibajegykezelő rendszerekben: Remedy, ServiceNow, ManageEngine
Azure Portal alap szintű használata
      • Felhasználói fiókok keresése, elemzése, beállítások megtekintése Azure Active Directory-ban
      • O365 Groupok, disztribúciós listák keresése, elemzése, beállítások megtekintése Azure Active Directory-ban

L2 szintű távoli asztal segítségnyújtás

Az L1 szintű támogatás minden elemének magasabb szintű ismerete, komplexebb feladatainak elvégzése, medior szintű hibaelhárítás medior szintű technikai tudással, VM-ek kezelése (virtuális gépek)

Helyi technikusi feladatok ellátása személyesen

    • Rendszergazdai feladatok ellátása
    • Eszközmanagement (nyilvántartások kezelése, beszerzés)
    • L1 es L2 szintű személyes segítségnyújtás a végfelhasználók számára
    • Eszköztelepitések és konfigurációjuk (PC, Laptop, Mobiltelefonok)
    • Tárgyalók kezelése, eszközök telepítése, üzembe helyezése
    • Munkaállomások kialakítása

Senior szintű O365 technikusi és mérnöki feladatok elvégzése (O365 Engineer)

    • Segítségnyújtás végfelhasználók részére O365 alapú szolgáltatások, alkalmazások területén
      • OneDrive szinkronizásiós problémák elhárítása
      • Outlook működésbeli problémák elhárítása
      • SharePoint végfelhasználói hibaelhárítás
      • Teams Applikáció hibáinak elhárítása
      • O365 bejelentkezési hibák elhárítása
      • ADFS Lockout elhárítása
    • Postafiókok kezelése (Mailbox management)
      • On-premise fiókok, mailboxok kezelése, létrehozása, módosítása
      • On-premise csoportok (groupok), disztribúciós listák kezelése, létrehozása, módosítása
      • On-premise fiókok felhőbe történő migrációja
      • O365 mailboxok managementje
    • Exchange online adminisztrátori feladatok ellátása
      • Vállalti szintű levelezési szabályok létrehozása (üzenetek blokkolása, szűrése, jelentése)
      • Postafiók szintű szabályok létrehozása
      • Litigation hold beállítások
      • Send/Receive Connectorok kezelése, létrehozása
      • Domének engedélyezése, tiltása
      • Karantén kezelése
      • Message Trace
      • Exchange feladatok elvégzése PowerShell segítségével
      • Shared mailboxokká való alakítás, Shared mailboxok felügyelete és kezelése
      • Tárhelyek kezelése
    • SharePoint online adminisztrátori feladatok ellátása
      • SharePoint site-ok létrehozása, módosítása, managementje
      • SharePoint site-ok felhasználói jogosultságainak kezelése
      • SharePoint site-ok megosztástípusainak beállítása
    • Teams online adminisztrátori feladatok ellátása
      • Teams csoportok, channel-ek, site-ok létrehozása, kezelése, jogosultsági beállítások
      • Virtuális telefonszámok Teams fiókokhoz való hozzárendelése
      • Teams funkciók és felhasználói fiókok vállalati szintű kezelése
      • Teams funkciók és felhasználói fiókok felhasználói szintű kezelése
    • OneDrive adminisztrátori feladatainak ellátása
    • O365 Licensz management
      • Licenszek kiosztása admin centeren keresztül, Security Groupok és PowerShell segítségével
      • Inaktív felhasználók szűrése és licenszeinek kezelése
      • Beszerzés
    • Endpoint Management / Intune
      • Azure-ban lévő eszközök felügyelete, kezelése
    • Azure
      • Azure Active Direcory
      • Identity management
      • Azure Applikációk regisztrálása, Single Sign-On (SSO) beállítása, konfigurációja
      • Vendégfelhasználók létrehozása, kezelése
    • e-Discovery